-->

Tuesday, 5 January 2016

Week 5

Assalamualaikum,holla!!

Ye week 5,jumaat ada test bio 320... baru tau semalam...  :')

Week 6?
Test bio 310, chm 256,chm 301.....
Berderet macam train...  :')
Bahagianya tahun baru :'))

Bangun tidur petang tadi (tak, bukan sengaja tidur petang, niat nak mandi tapi petir kuat apa semua memang tak la nak pergi toilet sorang sorang cerita dia.. tunggu hujan berhenti smpai tertidur lulz)  lps mandi, nmpk ada plastic atas meja.  Mcm eh... siapa dtng..  tak ada miss call ke apa...eh eh hahahaha

Thanks!!!!  You know who you're!!!  Sedap biskut!!!!  Tak besaq cam awal2 dlu  dah kecik sikit, comel hahahahahahaha Nanti boleh ajar aku pulak!!!

Lepastu Airiena aka hantu tepung bawak macaron pergi kelas  pagi tadi... yeayy thanks!!!  Bila dapat benda manis manis gembira dia lain macam.  Nak kata mengidam tak jugak hahahahahahah Siapa yang ada makanan manis manis tu boleh la hulur sini :P

Buat Adilah Jasmine pula, jangan lupa you owe me 20 biji takoyaki... dapat panas2,  fish flakes lebih........ dapnyee..cuti CNY nnti I tuntut ok~~  (^o^)

Selbong mani maju seyo ~~~~

2 comments: